DaxExpert

Гарантія

 Компанія "Дах-Експерт" надає покупцям гарантію на технічні та естетитчні властивості матеріалів.  Гарантія поширюється на всі розміщені на сайті товари . Термін дії гарантії набирає чинності з дня покупки товарута за умови номера гарантії, дати продажу, оригінальної печатки, підписів ПРОДАВЦЯ та ПОКУПЦЯ. 

  Гарантія розповсюджується тільки на території України, термін якої становить до 50-ти років в залежності від обраного матеріалу і виробника.

Як працює гарантія "Дах-Експерт"?

  Кожен виробник прагне завоювати та зберегти довіру своїх клієнтів. Підтвердженням високої якості та довговічності продукту служить письмова гарантія, яку покупець отримує разом з придбаним товаром.

Що ж таке гарантія?

 Гарантія - це добровільне запевнення виробника про те, що продукція протягом зазначеного терміну збереже необхідний стандарт якості. В іншому випадку, виробник зобов'язується відшкодувати збитки, пов'язані з дефектами свого продукту.

 Компанія "Дах-Експерт", як великий дилер будівельних матеріалів, дуже уважно ставиться до дотримання своїх гарантійних зобов'язань. Фірмові гарантійні талони містять всю необхідну інформацію: терміни, умови та області дії заявленої гарантії. Таким чином, купуючи покрівельні матеріали в "Дах-Експерт", ви отримуєте:

- Гарантію на металочерепицю - до 50 років;

- Гарантію на водостічні системи - до 30 років;

- Гарантію на ПВХ софіти до 25 років;

- Гарантію на огорожі - до 20 років.

  Щоб зрозуміти, що гарантія компанії - це не тільки слова, хочеться відразу відповісти на найпоширеніші питання, що стосуються гарантійного обслуговування.

 Ви тільки придбали продукцію, і перше питання, яке може виникнути: втрачається гарантія при перевезенні і розвантаженні продукції своїми силами?

 Наша відповідь - ні! Головне, дотримуватися правил. Для того, щоб продукція була доставлена ​​і вивантажена без пошкоджень, важливо враховувати ряд простих вимог:

- довжина кузова транспортного засобу повинна бути не менше довжини пачок з виробами;

- в кузові не повинно бути сторонніх предметів, які можуть зашкодити належному навантаженню упаковок із продукцією;

- для запобігання переміщення пачок або зміщення листів в пачках в процесі руху, їх потрібно закріпити за допомогою спеціальних ременів для стяжки;

- розвантаження з використанням підіймальної техніки повинно здійснюватися за допомогою м'яких стропів, при довжинах пачок понад 5 метрів - за допомогою траверс;

- для ручного розвантаження знадобиться допомога, як мінімум, двох осіб (з розрахунку 1 людина на 1,5-2 м.п. листа).

 Термін розгляду претензії від приватної особи - 21 день.

В іншому випадку, Вам потрібно звернутися до продавця,  для оформлення претензії потрібні наступні документи:

- лист-претензія, в якому повинні бути обов'язково вказані номер рахунку / замовлення 

-  суть того, що саме в продукції не відпо відає вимогам  якості ;

- фотографії, що підтверджують суть претензії;

- оригінал поворотної товарно-транспортної накладної.

Термін розгляду претензії від дилера - 30 днів.