DaxExpert

Гарантія

Гарантії якості

Компанія Дах Експерт надає покупцеві гарантію на естетичні та технічні властивості матеріалів.  Гарантія поширюється на всі товари які розміщені на сайті. Термін дії гарантії вступає в силу з дня покупки товару і за умови номера гарантії, дати продажу, оригінальної печатки, підписів ПРОДАВЦЯ та ПОКУПЦЯ. Гарантія розповсюджується тільки на території України, термін якої становить до 50-ти років в залежності від обраного матеріалу і виробника.

Як працює гарантія Дах Експерт?

Кожен виробник прагне завоювати і зберегти довіру своїх клієнтів. Підтвердженням високої якості і довговічності продукту служить письмова гарантія, яку покупець отримує разом з придбаним товаром.

Що ж таке гарантія?

Гарантія - це добровільне запевнення виробника про те, що продукція протягом зазначеного терміну збереже необхідний стандарт якості. В іншому випадку, виробник зобов'язується відшкодувати збитки, пов'язані з дефектами свого продукту.

Компанія Дах Експерт, як великий виробник будівельних матеріалів, дуже уважно ставиться до дотримання своїх гарантійних зобов'язань. Фірмові гарантійні талони містять всю необхідну інформацію про терміни, умови і області дії заявленої гарантії. Таким чином, набуваючи покрівельні матеріали в Дах Експерт, ви отримуєте:

- Гарантію на металочерепицю - до 50 років;

- Гарантію на водостічні системи - до 30 років;

- Гарантію на ПВХ софіти до 25 років;

- Гарантію на огорожі - до 20 років.

В основі цих цифр - результати численних тестів, проведених фахівцями найбільших світових металургійних концернів. Всі вихідна сировина і готова продукція також піддаються строгому контролю в Лабораторії якості.

Щоб зрозуміти, що гарантія компанії - це не тільки слова, хочеться відразу відповісти на найпоширеніші питання, що стосуються гарантійного обслуговування.

Ви тільки придбали продукцію, і перше питання, яке може виникнути: втрачається гарантія при перевезенні і розвантаженні продукції своїми силами?

Наша відповідь - ні! Головне, дотримуватися правил. Для того щоб продукція була доставлена ​​і вивантажено без пошкоджень, важливо враховувати ряд простих вимог:

- довжина кузова транспортного засобу повинна бути не менше довжини пачок з виробами;

- машина повинна бути пристосована для верхньої і / або бічній навантаження зі знімними стійками;

- в кузові не повинно бути сторонніх предметів, які можуть зашкодити його належній навантаженні упаковок із продукцією;

- для запобігання переміщення пачок або зміщення листів в пачках в процесі руху, їх потрібно закріпити за допомогою спеціальних ременів для стяжки;

- розвантаження з використанням підйомної техніки повинна здійснюватися за допомогою м'яких строп, при довжинах пачок більше 5 метрів - за допомогою траверс;

- для ручного розвантаження знадобиться допомога, як мінімум, двох осіб (з розрахунку 1 людина на 1,5-2 м.п. листа).

Термін розгляду претензії від приватної особи - 21 день.

В іншому випадку, Вам потрібно звернутися до продавця, якому для оформлення претензії потрібні наступні документи:

- лист-претензія, в якому повинні бути обов'язково вказані номер рахунку / замовлення і суть того, що саме в продукції не відповідає вимогам до якості (оформляється дилером за участю покупця);

- фотографії, що підтверджують суть претензії;

- оригінал поворотної товарно-транспортної накладної.

Термін розгляду претензії від дилера - 30 днів.